Kent & Curwen je klenot britského pánskeho oblečenia

Kent & Curwen je klenot britského pánskeho oblečenia znovuzrodeného pre 21. storočie.

Kreatívny riaditeľ Daniel Kearns v spolupráci s Davidom Beckhamom vytvoril nový plán pre Kent & Curwen: nový pohľad na anglické dedičstvo pre spôsob, akým sa dnes muži obliekajú.


Beckham je archetypálny muž Kent & Curwen, oslavovaný rovnako pre svoj štýl ako pre svoje úspechy. Jeho intuitívne ľahké obliekanie je symbolom nového britského postoja v Kent & Curwen
Značka bola založená v roku 1926, dva roky po tom, čo sa Eric Kent a Dorothy Curwen prvýkrát stretli na Savile Row. Bol to začiatok príbehu plného idiosynkrázie a charakteru a je vhodné, že táto nová kapitola v histórii Kent & Curwen sa začína v 90. výročie svojho vzniku.

Spoločnosť Kent & Curwen si najprv urobila meno oblečením s krkom, dodávajúc kravaty na uznávané univerzity ako Oxford a Cambridge, najlepšie kluby v Londýne, najlepšie školy v krajine a britské pluky v celej ríši.
V roku 1932 kúpili Kent & Curwen továreň na pletené výrobky v Londýne, aby vytvorili vôbec prvé kriketové svetre, štýl, ktorý posilnil ich reputáciu po celom svete. Odvtedy kriketový sveter Kent & Curwen prešiel zo športu a stal sa celosvetovým štandardom.

Eric Kent mal osobitý štýl, ktorý inšpiruje dodnes. Pri navrhovaní kravát hádzal kvety na podlahu ateliéru, aby našiel nečakané farebné kombinácie. Kent sa chválil konvenčnými pravidlami obliekania, rád miešal športové oblečenie s formálnymi oblekmi. Jeho priateľstvá a vplyv prešli cez Atlantik, keď Kent a Curwen obliekali Hollywood Cricket Club v tridsiatych rokoch, jeho členmi boli Errol Flynn a Laurence Olivier.
Kentova prítomnosť v značke stále žije, insígnie Troch levov je prevzaté z heraldiky jeho rodového erbu. Aj keď bolo logo neskôr prijaté ako znak anglických športových tímov, ponúka nerozbitné spojenie s hrdým britským dedičstvom spoločnosti.

Aby Kearns pokračoval v odkaze Kent & Curwen v 21. storočí, využil autentickosť svojej preslávenej minulosti a prepracoval klasické charakteristické znaky britských športových zábav, zmiešal ich so základnými pánskymi odevmi a vytvoril základ inšpirovaného šatníka Kent & Curwen. podľa Beckhamovho vlastného slávneho štýlu.
Kearns a Beckham spolupracovali na vytvorení tejto novej vízie pre Kent & Curwen. Ide o jednotný prístup, ktorý začal hlbokým výskumom v archívoch.

Beckham sa podieľa na všetkých aspektoch podnikania Kent & Curwen, vrátane vývoja produktov, expanzie na trh, reklamy a estetiky predajne.

Na označenie týchto nových začiatkov tím prepracoval charakteristické logá troch levov a anglických ruží v štýle, ktorý prináša modernosť do dedičstva. Ambíciou je vytvoriť modernú lifestylovú značku založenú na autentickosti jej odkazu, ktorého príkladom je inštinktívne nositeľné oblečenie pre mužov po celom svete.

staršie príspevok novšie záznam